4/6/10

Kuala Lumpur

Arribem a l'aeroport de Kuala Lumpur ben puntuals, i de seguida descobrim una ciutat que brilla de modernitat, de negocis, cosmopolita, neta i sorprenentment silenciosa... tant diferent de l'India que encara no ens ho creiem!
Tenim un Couchsurfer, el Hunch, que ens ve a buscar a la placa de Buckit Bintang, ens rep amb dos gelats per aplacar la suor i ens porta cap a casa seva, al rovell de l'ou. Despres ens diu que treballa a les Petronas Twin Towers, les torres bessones mes altes del mon. Ens ha tret unes entrades per l'endema. Petronas, com els seu nom indica, es una companyia petrolera malaya que s'ha extes arreu del mon, uns magnates del petroli que t'hi cagues...
El Hunch ens porta a sopar un menjar tipic, fan moltes sopes amb fideos, molts arrebossats i arros a dojo, el que ens agrada mes, es que la gent es llanca al carrer a menjar, ple de xiringuitos que ofereixen plats de tota mena. En Hunch diu que li surt mes a compte menjar a fora de casa que cuinar per ell sol.Al dia seguent visitem les Twin Towers, tenim un passi per pujar a l'sky bridge, que es el pont que uneix les dues torres, la vista des d'alla es ben impressionant, pero estem una mica decebuts, perque ens pensavem que ens pujarien fins dalt de tot!

A la tarda, visitem el jardi de les orquidees i el central market i ens decidim a fer-nos un "massatge" de peus, si, la taca negra que es veu son peixos, no feien mal, pero hi havia moments que les pessigolles es feien insuportables!!

I anem fent els guirots pels carrers de Kuala Lumpur, meravellats de tant d'ordre, com si sortissim de l'edat de pedra...

A la nit, ens fem un homenatge de cuina espanyola, que despres de tants mesos sona a delicatessen, ens van clavar el que van voler, pero al menys ens vam poder menjar un pernilet amb tomaquet i beure vino peleon...