27/10/10

Kajuraho, tites, pits i culs de pedra


Diuen que Kajuraho es el Kamasutra en pedra. Hi ha representacions erotiques esculpides als temples, pero no es ni molt menys la unica tematica dels relleus. Es curios de veure i fa gracia, els temples son molt bonics, pero l'UNESCO ha imposat uns preus desorbitats pels estrangers, a mes, no et pots prendre la visita amb calma perque un cop has sortit del recinte dels temples no hi pots tornar a entrar, t'obliguen a fer un intensiu de temples i relleus sota el sol, al final et canses, i mores de ganes per sortir a fora i fer un lassi fresquet!

Aquest senyor era un comandant de l'exercit en guerra i com que no tenia dones a prop, se les havia de manegar com podia...
Un fris de postures
A veure que jo m'aclari... dos caps, sis cames? A veure, torne-m'hi, home-dona, pits i culs... ja m'he perdut un altre cop!
El senyor esquirol no es vol perdre ni un detall del que passa a sota...


El poble de Kajuraho es una mica un quiero y no puedo, tots els indios han apres paraules en espanyol per vendre el que sigui i alla on vagis te'ls has de treure de sobre. Em va recordar molt a Angkor Wat. Nosaltres amb un dia per veure els temples vam tenir prou i vam marxar d'alla cames ajudeu-me, ben cansats de l'hola, hola, cocacola.
El sol a Kajuraho

Mames!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Delhi és el punt final...

Després d'un viatge de 32 hores en tren des de Puri, arribem a Delhi amb ben poca il.lusió, el viatge s'acaba, increïblement ja han ...